Sunday, October 24, 2010

//JUST BETWEEN US//

'from me to you' series

A series of mixed media on rice paper drawings, created and insalled as part of Just Between Us, Kate Gagliardi Solo Show, Magazine Gallery.


Each piece is pencil drawn on rice paper, under layers of acrylic, with segments hand cut into rice paper, mounted on a water colour background.





'from me to you' series #1 [sold]


'from me to you' series #2 [sold]


'from me to you' series #3 [sold]

'from me to you' series #4 [sold]


'from me to you' series #5 [buy]

'from me to you' series #6 [sold]


'from me to you' series' #7 [buy]
 

'from me to you' series #8 [sold]


'from me to you' series #9 [buy]

'from me to you' series #10 [sold]


'from me to you' series #11 [buy]


'from me to you' series #12 [sold]


 'from me to you' series #13 [sold]


'from me to you' series #14 [buy]


'from me to you' series #15 [buy]


'from me to you' series #16 [buy]


'from me to you' series #17 [sold]


 'from me to you' series #18 [sold]





email kgag.art@gmail.com with any questions, feedback or purchase enquires.



No comments:

Post a Comment